Pilates torna

2011.07.01. 14:34

Pilates torna már több 100 éve létezik, még is csak az utóbbi években kezdett elterjedni Magyarországon. A Pilatesnek 5 alapelve van: medence, mellkas, vállak, nyak helyzete, valamint a helyes légzés.

 

 

 

 

 

 

 

 

A helyes légzés elsajátítása a Pilates során rendkívül fontos, mivel segít a feszültségoldásban, és segít biztosítani a megfelelő oxigénellátást a mozgás számára. A Pilates torna tökéletes az ízületek, és az izmok állóképességének növeléséhez, ami magába foglalja azt a tényt is, hogy kevésbé lesznek sérülékenyek. További előny még, hogy javítja a sérülések regenerálódási idejét, de ehhez természetesen gyakori/rendszeres Pilates gyakorlatok végzésére van szükség.

A bejegyzés trackback címe:

http://egeszseg-gyogyaszat.blog.hu/api/trackback/id/tr663030211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.